* دلنوشته های وستام *

من نیمه شبی با خواندن کتابی به آینده رفتم

* دلنوشته های وستام *

من نیمه شبی با خواندن کتابی به آینده رفتم

* دلنوشته های وستام *

اینجا سرزمین بازی با واژه هاست.
اینجا مهربانی را مهر ناهنجاری میزنند.
اینجا صفات انسانی را ریشه اش کمتر کسی میداند.

پیام های کوتاه
نویسندگان

اولین پست "من دروغی بیش نیستم"

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ
اینجا سرزمین بازی با واژه هاست.
اینجا مهربانی را مهر ناهنجاری میزنند.
اینجا صفات انسانی را ریشه اش کمتر کسی میداند.
اینجا بهترین ها  اونایی هستند که بلند داد نمیزنند و لایک بیشتری میدن.
اینجا عشق را با دوبار لمس کردن صفحه نمایش، هدیه میدهند.
اینجا روزگارش غریب است و ادمهایش واقعیت دارند.
اینجا منم
اینجا تویی
اینجا ماییم که خالی هستیم از واقعیت.
اینجا ستونش آجر نیست .
اینجا بازار خرده فروش هاست، از احساس بگیر تا عشق
از دروغ تا راستی
من دروغی بیش نیستم ای سرسپرده به آرزوهایم
من مینویسم
از آنچه در درون واژه هایم میتراود.
اینجا من با دروغم پیوند برادری بسته ام
عهدی عتیق
عهدی که ریشه اش در من نیست
من سینه سوخته ام با تو
من سینه سوخته ام یا تو
 
 
خسته ام ...
وستام در گاهی از زمان
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
وستام گودرزی

اولین پست

دروغ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی